[ANDROIDCOM]

منوی بالا
اطلاعیه سایت،درخواستی ها،

PBA® Bowling Challenge v3.0.4

pba

اگر به بازی هیجان انگیز و جذاب بولینگ علاقه مندید ، PBA® Bowling Challenge را به هیچ عنوان از دست ندهید ! شما می توانید در مسابقات شرکت کرده و با دوستان خود رقابت کنید . مهارت خود را به رقبا نشان داده و قهرمان مساقات بولینگ شوید . دقت داشته باشید که این بازی شامل ۱۹۹ مرحله هیجان انگیز می باشد . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت  تا این بازی را به صورت آنلاین نیز  انجام دهید .

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب

Asphalt 8 Airborne v2.7.1a

ddefhhgtthjuiyyggr5_result

پس از ماه ها انتظار سرانجام آخرین نسخه از محبوب ترین بازی سبک ریسینگ اندروید یعنی Asphalt 8: Airborne ارایه گردید . اکنون این بازی را دانلود کده و حس رانندگی با سرعت بالا در محیطی پویا که با بهره گیری از یک موتور فیزیکی جدید ساخته شده است را تجربه کنید .
صداهای ضبط شد با کیفیت از موتور خودروهای یاد شده و دیگر اتومبیل های موجود در این بازی قطعا شما را هنگام راندن آنها به وجد خواهد آورد . اگر تا کنون هیجان بسسیاری وجود شما را فرا گرفته است لازم است بدانید که برگزاری مسابفات در چندین مکان بسیار زیبا در سرتاسر جهان نظیر ایسلند ، نوادا ، ونیز و … هیجانی دوچندان را به شما خواهد بخشید . افکت های گرافیکی شگفت انگیزی نظیر بازتابش لحظه ای ژئومتریک از دیگر ویژگی های آسفالت ۸ نسخه هوابرد می باشد .
و در انتها اگر به برگزاری مسابفات شبکه ای با دوستان خود علاقه مندید قطعا این بازی با شبیه ساز بسیار قدرتمندش که امکان گرد هم آوردن چندین بازیکن تا ۸ نفر را فراهم آورده است می تواند گزینه ای بسیار مناسب باشد . بی شک آسفالت ۸ همانند هیچ کدام از بازی های ماشینی که تا کنون انجام داده اید نخواهد بود !

 برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید 




ادامه مطلب

فیلتر شکن قدرت مند سایفون3 برای ویندوز و اندروید

هشدار: تیم سایفون متوجه یک بد افزار شده است که خود را به عنوان برنامه سایفون ٣ برای ویندوز جلوه داده است. این بدافزار, به عنوان یک فایل فشرده شده (zip.) به نام "pisphone3.zip" از طریق وبسایت www.copy.com در حال بخش است. امکان دارد که این فایل از طریق وبسایت ها و لینک های دیگری نیز مورد دسترسی قرار گرفته باشد. این فایل فشرده شامل یک برنامه اجرایی ویندوز به نام "pisphone3.exe" است که توضیحات و اطلاعات آنرا میتوانید در وبسایت Virus Total مشاهده کنید: Virus Total نکات مهمی که به آن باید توجه کنید اسم اشتباه برنامه است که با "e" در آخر اسم سایفون نوشته شده است. مهمتراز آن, این برنامه توسط شرکت سایفون امضا نشده است. هیچ وقت فایل اجرایی سایفون ٣ را که تازه دانلود کردید, بدون چک کردن امضای دیجیتالی آن اجرا نکنید. چک کردن امضای دیجیتالی سایفون را میتوانید از اینجا یاد بگیرید و اطلاعات لازم را ببینید: آیا نسخه سایفون ٣ ویندوز من معتبر است؟

برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید

 




ادامه مطلب

دانلود Wiki Encyclopedia pro 3.2.1 – برنامه ویکی پدیا اندروید


برنامه ای محبوب و کاربردی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید به راحتی به دانشنامه آنلاین ویکیپدیا دسترسی داشته باشید و به صورت آفلاین در این دایره المعارف به جست و جو بپردازید و مطالب مورد نظر خود را پیدا کنید. همانطور که می دانید ویکی پدیا یک دانشنامه ی اینترنتی چند زبانه با محتویات آزاد است که با همکاری افراد داوطلب نوشته می شود و هر کسی که به اینترنت دسترسی داشته باشد می تواند مقالات آن را ویرایش کند .

هدف Wikipedia آفرینش و انتشار جهانی یک دانشنامه ی آزاد به تمامی زبان‌های زنده ی دنیاست که در تاریخ ۲۶ دی ۱۳۷۹ تاسیس و افتتاح شد. در ضمن این دانشنامه تا 11 آبان ۱۳۹۱ در برگیرنده ی ۲۷۹ زبان با بیش از ده مقاله بوده‌است و به طور کلی دارای ۲۸۵ گونه زبان ملل دنیا و نزدیک به ۲۲٫۵ میلیون مقاله‌است.

برنامه ی Wiki Encyclopedia شما را قادر می سازد که با زبان های مختلفی از جمله انگلیسی ، دانمارکی ، انگلیسی ، اسپانیایی ، فرانسوی ، اندونزی ، ایتالیایی ، عربی ، پرتغالی ، فارسی و … به ویکی پدیا دسترسی داشته باشید و از ویژگی های دیگر آن همچون موارد زیر استفاده کنید :

برای دیدن بقیه مطالب و دانلودفایل به ادامه مطلب مراجعه کنید




ادامه مطلب

دانلود بازی طلوع فولاد Dawn of Steel v1.9.4 اندروید – همراه نسخه مود

بازی Dawn of Steel عنوانی در سبک بازی های استراتژی میباشد که به تازگی توسط استودیو flaregames ساخته و پرداخته شده و تاکنون با مجموع آرا حدود 36 هزار نفر امتیاز خوب 4.3 از 5.0 و بیش از 5 میلیون بار دانلود را تجربه نموده است. در بای پیشرو باید پایگاه خود را احداث کرده و قرار دادن وسایل دفاعی فوق پیشرفته با تمام توان خود از آن در برابر حملات دشمن محافظت کنید. البته تمام ماجرا به دفاع کردن ختم نخواهد شد و شما میتوانید با استخدام ربات های جنگنده به سرزمین دشمنان خود حمله کرده و منابع آنان را به غارت ببرید.

در طول نبرد با دشمنان کنترل مستقیمی روی نیروهای خود خواهید داشت و میتوانید هر یک از نیرو ها را با هدفی مشخص رها کرده و در نتیجه مهارت های خود در زمینه جنگ های استراتژیک را به رخ حریفان بکشید. هم چنین با پیشروی در بازی میتوانید ناوگان رباتی خود را ارتقاء داده و به قدرت آنها در نبرد های آینده بیفزایید البته باید حواستان به پایگاه خود نیز باشد و وسایل دفاعی پایگاه را نیز در لیست ارتقاء قرار دهید تا بتوانند در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت کنند.

دانلود بازی Dawn of steel برای سیستم عامل اندروید

برای دانلود بازی وتوضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید




ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 27 صفحه بعد
تعداد صفحات سایت : 27 صفحه