[ANDROIDCOM]

منوی بالا
اطلاعیه سایت،درخواستی ها،

Clash of the Olympians v1.0.7

 Clash-of-the-Olympians

Clash of the Olympians یک بازی بسیار زیبا با گیم پلی ای جالب است که در آن شما می بایست با انتخاب یکی از سه قهرمان یونان باستان هرکول ، پرسئوس سریع و آشیل افسانه ای به جنگ با نیروهای بدی بروید . هر یک از این قهرمانان دارای استعدادها و قدرت های خاص خود هستند که می توانید با بهره گیری درست از نیروهای آنها بر تمامی دشمنان پیروز گردید .
قهرمان خود را آموزش داده و با آپگرید کردن سلاح ها و افزایش قدرت های اختصاصی اش ، او را تبدیل به کابوس دشمنان کنید . مهارت های متفاوتی نظیر تیراندازی دقیق به سر دشمنان ، کشتن چندین نفره و نیز کشتار سریع در بازی وجود دارند که با آموختن آنها می توانید فرایند از بین بردن دشمنان را ساده تر و البته لذت بخش تر کنید .

برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید




ادامه مطلب

Friendly Fire ! v2.09

unnamed_result_result

 در بازی Friendly Fire باید از ملت خود دفاع کرده و رقبای خود را از بین ببرید . در ابتدا بایستی با ساخت یک ارتش قدرتمند ، پایگاه خود را تقویت کرده و سپس جهان را تسخیر کنید . به عنوان یک فرمانده قدرتمند تمام تلاش خود را به کار برده یک ارتش نیرومند تشکیل دهید . بدون شک مبارزه با رهبران بزرگ بسیار هیجان انگیز خواهد بود . دقت داشته باشید که همیشه یک ارتش قوی به یک فرمانده جسور نیاز دارد ! تنها کسی که می تواند این ارتش را هدایت کند شما هستید . لازم به ذکر است که وجود توپخانه ها ، هواپیماهای جنگی و سلاح های پیشرفته از قابلیت های اصلی این بازی محسوب می شوند .

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب

Battle Alert : War of Tanks v4.7.32

Battle-Alert---Empire-Defense

 بازی Battle Alert – Empire Defense میلیون ها طرفدار در سراسر جهان دارد ! در این بازی شما بایستی با ساخت یک ارتش قدرتمند ، دشمنان خود را برای همیشه نابود کنید . بهترین تجربه جنگ نظامی را با این بازی در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید . دقت داشته باشید که گیم پلی این بازی بسیار عالی بوده و به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان آن را از دست ندهید . همچنین لازم به ذکر است که بیش از ۲۲ تانک مدرن در این بازی وجود دارد  .

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب

SAMURAI SHODOWN II v1.6 + data

vdsfdfdsfdsfdsaafsdfdasdfsafadsdafsdfasdfas_result

 اگر به بازی های مبارزاتی علاقه مند هستید به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان SAMURAI SHODOWN II را از دست ندهید . وظیفه شما در این بازی این است تا دشمنان خود را از بین برده و از موانع عبور کنید . بدون شک این بازی یاد و خاطره دستگاه هایی نظیر سگا و پلی استیشن ۱ را زنده می کند ! بیش از ۱۱ شخصیت در این بازی وجود داشته که شما می توانید آن ها را انتخاب نمایید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان انجام آن به صورت چند نفره از طریق بلوتوث اشاره داشت .

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب

Quell Reflect+ v1.82

Quell Reflect

 بازی Quell Reflect یک بازی هیجان انگیز برای سیستم عامل اندروید می باشد . در این بازی شما بایستی با فکر و هوش خود بیش از ۸۰ پازل را حل نمایید . در هر مرحله از بازی جواهرات پنهانی وجود داشته که با حل پازل ها باید آن ها را نیز پیدا کنید . دقت داشته باشید که موسیقی متن این بازی بسیار زیبا بوده و آهنگ سازی آن توسط شخصی به نام Steven Cravis انجام شده است . همچنین لازم به ذکر است که این بازی از زبان های زبان های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی، لهستانی، پرتغالی پشتیبانی می کند .

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 27 صفحه بعد
تعداد صفحات سایت : 27 صفحه