[ANDROIDCOM]

منوی بالا
اطلاعیه سایت،درخواستی ها،

Adguard for Android Premium v2.8.76

   unnamed_72_70

Adguard Premium یکی از جدیدترین ابزارهای توسعه وب و فیلتر سازی و مسدود سازی آگهی تبلیغات موجود برای سیستم عامل اندروید می باشد. با استفاده و نصب این برنامه کاربردی بر روی موبایل اندرویدی خودتان می توانید به راحتی و با خیال راحت در دنیای بزرگ اینترنت به وبگردی بپردازید. این برنامه به صورت خودکارت مام آگهی های وبسایت ها را حذف می کند و به شما اجازه می دهد تا تجربه جدید از وبگردی با گوشی اندرویدی خودتان داشته باشید. برنامه به صورت کامل از تمام پیکر بندی های موجود در گوشی اندرویدی شما مراقبت خواهد کرد که توصیه می کنیم حتما آن را امتحان نمایید

 

برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب

Xelorians – Space Shooter v1.3.2

Xelorians – Space Shooter

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 

 بازی Xelorians – Space Shooter با الهام از کنسول های بازی به یکی از هیجان انگیز ترین بازی های فضایی برای سیستم عامل اندروید تبدیل شده است . شما در این بازی باید به صورت مداوم تیراندازی کنید . در ابتدا  بایستی با استفاده از سلاحی که در اختیار دارید ، شهاب سنگ ها را از بین ببرید . لازم به ذکر است که حتما باید ۴۸ واحد دشمن را نابود کنید . از قابلت اصلی این بازی می توان به دسترسی به بیش از ۱۲ نوع سلاح و ۵ حالت دشواری اشاره داشت .

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید




ادامه مطلب

RPG Link of Hearts – KEMCO v1.2

 Link-Of-Hearts

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 یک پسر و یک دختر ماجراجو برای نجات زمین از یک  بحران جدی  تلاش می کنند . یک شب یک دختر جوان به نام Lily در یک روستای مسالمت آمیز خوابیده بود که ناگهان در خواب صدایی عجیب و ناشناسی را به صورت مداوم می شنید . بعد از تعریف ماجرای شنیدن صدای ناشناس برای آن پسر ، آن ها تصمیم گرفتند که به یک برج در خارج از این روستا سفر کنند . تمامی این ها در بازی RPG Link of Hearts – KEMCO پدیدار می شوند . در همین حال ، جنگجویان مریخ فرمان سلطنتی را از پادشاه دریافت کردند . اکنون قبل این که تعداد جنگجویان زیاد شود ، باید آن ها را از بین ببرید .

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید

 




ادامه مطلب

Brave Bit v1.0

 Brave-Bit

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

 در این پست قصد داریم تا بازی هیجان انگیز Brave Bit را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما باید سعی کنید تا مهارت خود را به دوستان نشان دهید . با عبور از اره های خطرناک ، نرده های الکتریکی ، مسلسل ها و راکت ها مراحل جدیدتر را باز کنید . این بازی شامل ۳۰ مرحله چالش انگیز بوده که به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید . همچنین لازم به ذکر است که در هر فصل دنیای جدیدی  به بازی اضافه شده است .

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید

 




ادامه مطلب

Wordfeud v2.5.9

Wordfeud FREE

 Wordfeud FREE یک بازی چند نفره و هیجان انگیز برای سیستم عامل اندروید می باشد . شما بایستی کلمات را ایجاد کرده و آن ها را در کاشی های ۱۵ در ۱۵ قرار دهید . این بازی بسیار هیجانی بوده و مطمئنا از بازی کردن خسته نخواهید شد . شما باید با بیش از ۲۰ میلیون رقیب در سراسر جهان  مبارزه کنید . دقت داشته باشید که این بازی از زبانهای انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، هلندی، نروژی، سوئدی، دانمارکی و فنلاندی پشتیبانی می کند . 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 27 صفحه بعد
تعداد صفحات سایت : 27 صفحه