[ANDROIDCOM]

منوی بالا
اطلاعیه سایت،درخواستی ها،

iphone locker (iphone lock screen) v1.0

 iphone-locker-(iphone-lock-screen)

نرم افزار iphone lock screen صفحه قفل سیستم عامل آی او اس را برای شما به نمایش می گذارد . اگر دوست دارید از لاک اسکرین آیفون استفاده کنید پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان این اپلیکیشن را از دست ندهید . انیمیشن های به کار رفته در این لاک اسکرین فوق العاده حرفه ای طراحی شده و آن را به یکی از بهترین و پرطرفدارترین صفحه قفل ها تبدیل نموده است . لازم به ذکر است که رابط کاربری این صفحه قفل فوق العاده زیبا و شیک می باشد .

برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب

Always On: Ambient Clock v2.0.0 Pro

unnamed_10

چرا هر بار که می‌خواهید نگاهی به زمان و تاریخ بیاندازید باید دکمه پاور را فشار دهید؟
برنامه Always On: Ambient Clock 2.0 با نشان دادن یک ساعت زیبا که ظاهری زیبا و قابل سفارشی‌سازی نیز دارد، در هنگام خاموش بودن صفحه نمایش دستگاهتان، شما را از انجام این کار روزمره نجات می‌دهد!
این برنامه با دستگاه‌های دارای صفحه‌نمایش آمولد بهترین نتیجه را می‌دهد زیرا در این صفحه‌نمایش‌های آمولد تنها بخشی از صفحه کار می‌کند و این به معنی آن است که باتری دستگاه شما را هدر نمی‌دهد.
توجه داشته باشید که این برنامه با برنامه‌های قفل صفحه شخص ثالث سازگار نیست و پیش از استفاده باید آن برنامه‌ها را حذف یا غیرفعال نمایید.

 

برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب

Harvest Mania – Match-3 Puzzle v2.6.8

unnamed_73_70

در بازی پازل Harvest Mania – Match-3 Puzzle محصولات را جمع‌آوری کرده و در ماجراجویی‌های لذت‌بخش مزرعه با چالش‌های گوناگون روبرو شوید!

تعداد سه یا بیشتر از محصولات دوست‌داشتنی را تطبیق دهید تا حذف شوند! تعداد زیادی میوه و سبزیجات تازه در فصل برداشت محصول انتظار شما را می‌کشند! با تطبیق استراتژیک همه مراحل را رد کنید تا به ابرقهرمان مزرعه تبدیل شوید!

 

برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب

Shadow Bug Rush v1.2

unnamed_70_70

حشره تاریک در Shadow Bug Rush بازگشته است. این بازی بی‌نهایت مرحله را برای قطعه قطعه کردن هیولاها به شما ارائه می‌کند! کنترل آشنای بازی که تنها به یک انگشت نیاز دارد سبک پلتفرمر را به سطح جدیدی می‌برد.

با آزاد کردن هیولاها و موانع جدید دنیاهای بازی را ارتقاء دهید. از جدول امتیازات بالا بروید. در حرکت خود در میان مناظر زیبا، با استفاده از قدرت‌های نینجای خود غنیمت، آیتم‌های افزایش قدرت و شخصیت‌ها را جمع‌آوری کنید!

 

برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب

Truck Simulator Recovery Truck v1.0

unnamed_69_70

Truck Simulator Recovery Truck یک بازی شبیه‌ساز است که در آن شما مسئولیت یک کامیون را بر عهده داشته و وظیفه شما این است که در گوشه و کنار شهر بروید و اتومبیل‌هایی که خراب گردیده را بردارید. شما اتومبیل‌های ویژه را معامله خواهید کرد، اتومبیل‌هایی مانند لامبورگینی و فراری و دیگر سازندگان اتومبیل‌های سریع.

همه کاری که باید انجام دهید این است که فلش راهنما را دنبال کنید تا شما را به مقصدتان برساند. ابتدا اتومبیلی که به احیا نیاز دارد را برداشته و به پارکینگ و یا مقاصد دیگر می‌برید. برای برداشتن اتومبیل تنها کاری که باید انجام دهید که به آن نزدیک شوید تا به صورت خودکار بر روی کامیون قرار بگیرد.

چیزهای جالب دیگری در بازی وجود دارد، از جمله سطوح شیبدار و شتابدهنده‌ها در جاده‌ها و خیابان‌ها که به شما کمک می‌کنند سریعتر اتومبیل را تعمیر کنید. اگر کامیون شما واژگون شد همه کاری که باید انجام دهید این است که پدال گاز را پشت سر هم فشار دهید تا در جایی که افتادید دوباره اتومبیل ظاهر شوید.

از این بازی شبیه‌ساز کامیون با گرافیک سه‌بعدی لذت ببرید!

 

برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید




ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 27 صفحه بعد
تعداد صفحات سایت : 27 صفحه