[ANDROIDCOM]

منوی بالا
اطلاعیه سایت،درخواستی ها،

CSR Racing v4.0.1 + data

 fif58_result

خودروی رویاهای خود را انتخاب نموده و پای در مسابقات خیابانی بگزارید .

CSR Racing یک بازی اتومبیل سواری بسیار زیباست که با آمیختن گرافیک جذاب و البته گیم پلی اعتیاد آور آمده است تا گونه ای جدید از تجربه بازی های مسابقه ای را برایتان رقم بزند .
نخست اتومبیل خود را انتخاب نموده و سپس بخش های مختلف آن را ارتقا داده و با قرار دادن نیترو و البته آیرودینامیک کردن بدنه خورو ، خود را برای مسابقات پرهیجان در خیابان های شهر آماده سازید . شما در شهر تنها نیستید ؛ حریفان مختلف و البته چشم های بسیاری که حرکات شما را به نظاره نشسته اند کم نیستند !

برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید

 




ادامه مطلب

GT Racing 2: The Real Car Exp v1.5.6a + data

 GT-Racing

سرانجام پس از گذشت نزدیک به دو سال از عرضه اولین نسخه بازی GT Racing توسط کمپانی گیم لافت ، دومین نسخه از این بازی محبوب ارایه شد . در این بازی جذاب لذت مسابقات ماجراجویانه رانندگی با اتومبیل های سوپر اسپرت را در دنیایی شگفت انگیز تجربه خواهید کرد . بیش از ۷۱ اتومبیل که لایسنس آنها توسط این بازی خریداری شده اند ، از بیش از ۳۰ کارخانه مختلف ماشین سازی نظیر مرسدس بنز ، فراری ، دوج ، نیسان ، آئودی و … در این بازی حضور خواهند داشت و شما می بایست مهارت های رانندگی خود را در بیش از ۱۴۰۰ رویداد مختلفی که از پیش تعیین شده است به نمایش بگذارید . گونه های مختلفی از مسابقات در این بازی فراهم گردیده است که افزون بر قابلیت انجام به صورت تکنفره ، شرایط برای باز کردن به صورت چندین نفره با دوستانتان نیز آماده شده است . اگر به بازی های ماشین سواری علاقه مندید پیشنهاد می کنیم این بازی زیبا را که به صورت کاملا رایگان از سوی گیم لافت ارایه گردیده است از دست ندهید !
برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید




ادامه مطلب

Modern Combat 5: Blackout v2.2.0i + data

Modern-Combat-5-Blackout

Modern Combat نامی آشنا برای تمامی علاقه مندان به بازی های ژانر اکشن در دنیای اندروید می باشد که اکنون پس از مدت ها انتظار ، پنجمین نسخه از آن با نام  Blackout از سوی گیم لافت ، کمپانی سازنده این بازی ارایه گردیده است .
گروه خود را ساخته و با اضافه کردن دوستانتان در حالت پویای مولتی پلیر جنگ های سهمگین را برگزار نموده و یا اگر می خواهید به صورت تکی بازی کنید ، به جهان پر از هرج و مرجی که رو به رویتان قرار دارد گام برداشته و دیوانگانی که قصد نابودی کامل آن را دارند در طی ماموریت هایی نفسگیر از پای درآورید .

برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب

Profile Manager (w/ schedules) v2.4.0

unnamed_7

(Profile Manager (w/ schedules برخلاف سایر برنامه‌های مشابه سبک، با استفاده آسان و مصرف باتری مناسب است که به شما امکان می‌دهد پروفایل‌ها را بر روی دستگاه خود مدیریت نمایید. این برنامه به شما امکان می‌دهد مستقیماً از طریق بخش اعلان‌ها، ویجت یا درون برنامه پروفایل‌ها را تعویض نمایید و صفحه نمایش را قفل کنید. می‌توانید بر اساس حجم صدا، روشنایی صفحه نمایش، وای‌فای، زنگ تماس و دیگر تنظیمات، هر پروفایل را سفارشی نمایید. پروفایل‌های زمان‌بندی شده به شما امکان می‌دهد در مدت دلخواه یک پروفایل را فعال نمایید، به عنوان مثال زمانی که جلسه دارید می‌توانید برای یک ساعت پروفایل سایلنت را فعال کتید. اگر برایتان کافی نیست همچنین می‌توانید قوانینی را ایجاد نمایید که به صورت خودکار بر اساس زمان، مکان یا شرایط دیگر تعیین شده، پروفایل را فعال نماید. همچنین نیازی به نگرانی درباره تعویض دستگاهتان و بازیابی تنظیمات نیست، زیرا به صورت خودکار انجام می‌شود! (اندروید ۶٫۰ یا بالاتر)
برای فعال‌سازی یک پروفایل زمان‌بندی شده کافیست به چپ بکشید و مدت دلخواه را انتخاب نمایید.
برای مرتب‌سازی پروفایل‌ها، بر روی پروفایل کلیک طولانی انجام دهید.
برای حذف یک پروفایل، کافیست از لیست پروفایل‌ها انگشت خود را به سمت راست بکشید.

برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید




ادامه مطلب

SkipLock: Skip the lock screen v1.2.5.53

SkipLock-Skip-the-lock-screen

از اینکه مجبور هستید هر دفعه رمز عبور خود را وارد کنید خسته شده‌اید؟ برنامه SkipLock: Skip the lock screen این امکان را به شما می‌دهد تا زمانی که به یک دستگاه وای‌فای و یا بلوتوث خاص متصل هستید، بتوانید بدون وارد کردن رمز عبور از دستگاهتان استفاده کنید. وقتی در خانه و یا خودرویتان هستید، گوشی شما امن است، پس لازم نیست هردفعه برای استفاده از آن رمز وارد کنید و مستقیماً به صفحه خانگی خود وارد می‌شوید. حتی می‌توانید زمانی که به یک دستگاه بلوتوث مانند هدست و یا ماشینتان متصل هستید از این ویژگی استفاده کنید و زمانی که از محدوده برد بلوتوث خارج می‌شوید، دستگاه قفل می‌شود.

برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید




ادامه مطلب
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 27 صفحه بعد
تعداد صفحات سایت : 27 صفحه