[ANDROIDCOM]

منوی بالا
اطلاعیه سایت،درخواستی ها،

پشتیبانی

باسلام خدمت بازدید کننده گان محترم وبسایت اندروید کام

تیم پشتیبانی اندروید کام از فردا 1395/09/21به صورت 3ساعته خدمت شماباز دید کننده گان محترم قرار میگیرد

ساعت کار تیم پشتیبانی 3تا6بعد از ظهر

مشکل کم بودن ساعت کار تیم پشتیبانی:نبودن بعضی از کارکنان تیم هست که طی چند روز ایده این مشکل حل میشود

 

 

 

مدیر  وبسایت اندروید کام




Reckless Racing 3 v1.2.1 + data

Reckless-Racing-3

Reckless Racing 3 با مسیرهای گل‌آ‌لود، آیتم‌های قدرتی جذاب‌تر، گرافیک خیره‌کننده و بزرگترین مجموعه ماشین‌های و کامیون‌ها بازگشته است. حالت حرفه‌ای را با ۶۰ مرحله در ۹ فصل مختلف بازی کنید و یا در جداول آنلاین با دیگران به رقابت بپردازید.

 

برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب

Real Steel HD v1.33.4 + data

Real-Steel

 هیچ کسی قهرمان به دنیا نمی آید ، بلکه طوری خود را می سازد تا دیگران او را قهرمان خطاب کنند ! تمام این ها در بازی Real Steel HD وجود دارند . این بازی در فروشگاه گوگل پلی بیش از ۶ میلیون بار دانلود شده است . داستان این بازی  از فیلمی با همین نام الهام گرفته است . داستان آن مربوط به آینده ای نزدیک بوده و شما باید با استفاده از ربات خود ، بر ربات های دیگر غلبه کرده و پیروز میدان شوید . در ابتدا بایستی  مهارت خود را بالا برده و مخالفان خود را از بین ببرید . لازم به ذکر است که کنترل های لمسی این بازی بسیار ساده هستند .

برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب

Crazy Taxi™ City Rush v1.7.0 + data

crazy-taxi-city-rush

در بازی Crazy Taxi™ City Rush دیوانه‌وار رانندگی کنید. در شهر به رانندگی بپردازید و مسافران خود را سر موقع به مقصدشان برسانید. هرچقدر دیوانه‌وارتر راننگی کنید انعام بیشتری می‌گیرید. این بازی برای تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند اندرویدی طراحی شده است و در آن می‌توانید تاکسی خود را سفارشی سازی کنید. می‌توانید از طریق فیسبوک با دوستانتان به رقابت بپردازید.

 

برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب

FRONTLINE COMMANDO 2 v3.0.2 + data

g5_result

نیروهای خود را آماده نموده و در میدان جنگ حاضر شوید . با دشمنان بجنگید و انتقام خود را از آنان بگیرید . بازی FRONTLINE COMMANDO 2 یک بازی شخص سوم برای دستگاه های اندرویدی می باشد که بدون شک مجذوب گرافیک آن خواهید شد . این بازی شامل ۶۵ مرحله هیجانی و منحصر به فرد بوده که باید آن ها را به اتمام برسانید . و در نهایت لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

 

برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 27 صفحه بعد
تعداد صفحات سایت : 27 صفحه