[ANDROIDCOM]

منوی بالا
اطلاعیه سایت،درخواستی ها،

Image Shrink — Batch resize v2.6.2.00

این ساده ترین راه برای کوچک کردن عکس ها و ارسال آنها با استفاده از ایمیل می باشد. اگر می خواهید تصاویرتان را تنها با یک کلیک کوچک کرده تا هم ارسال آن ساده تر باشد و هم هزینه ی کمتری بابت پهنای باند پرداخت کنید کافیست از اپلیکیشن Image Shrink استتفاده کنید . پس از نصب این برنامه نام آن در گزینه ” Share ” اضافه خواهد شد . بدین ترتیب کافیست همانند روش همیشگی اقدام به ارسال عکس های خود کنید اما به جای گزینه ایمیل رو نام این برنامه کلیک کنید تا قبل از ارسال کوچک شود .

 

برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب

Ultimate Guitar Tabs & Chords v4.10.5

unnamed_37_70

نرم افزاری ساده برای آموزش نواختن گیتار است که در مدت زمانی کوتاه با بهره گیری از ۴۰۰ هزار قطعه زیبا و دلنشین خود شما را به نوازنده ای حرفه ای تبدیل می نماید.

برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب

Smashing The Battle v1.09

unnamed_36_70

Smashing The Battle یک بازی اکشن شاهکار است! از اکشن کلاسیک آرکید بر روی دستگاه موبای خود لذت ببرید! این بازی دارای دو قهرمان و گیم‌پلی جذاب می‌باشد.

در سال ۲۰۸۵ یک مجتمع وسیع قربانی یک حادثه هک عظیم می‌شود. در اثر هک، ربات‌ها شروع به حمله به کارگران سایت می‌کنند. حالا نوبت شماست تا با دو قهرمان خود شاهد ماجرا باشید و دو داستان را کشف نمایید!

 

برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب

Meteogram Pro Weather Forecast v1.9.55

unnamed_35_70

برنامه Meteogram Pro Weather Forecast همراه با ویجت خود پیش‌بینی وضعیت آب و هوا را به روشی جذاب و با جزئیات فراوان در اختیار شما قرار داده و به شما امکان می‌دهد هنگامی بیرون رفتن به سرعت بدانید انتظار چه چیزی را باید داشته باشید.

نمایش گرافیکی وضعیت آب و هوا که این برنامه به شما ارائه می‌نماید بسیار قابل سفارشی‌سازی بوده و بیش از ۴۰۰ نوع تنظیمات را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب

Unicorn Adblocker v1.8.0

unnamed_30_70

توجه داشته باشید که این برنامه تنها بر روی دستگاه‌های سامسونگ که اندروید نسخه ۴٫۰ و بالاتر دارند اجرا می‌شود. برای برندهای دیگر مانند ال‌جی، سونی و غیره مرورگر یاندکس پشتیبانی می‌گردد.

آیا می‌دانید که هزینه داده اینترنتی که تبلیغات هدر می‌دهند می‌تواند تا چهار برابر باشد؟ برنامه Unicorn Adblocker از طریق مسدودسازی تبلیغات این جلوی هزینه‌ها را گرفته و به شما امکان می‌دهد تا ۳ برابر سریعتر به مرور وب بپردازید. همچنین این قابلیت باعث می‌شود تا عمر باتری دستگاه اندرویدی شما تا ۲۱ درصد افزایش پیدا نماید.

 

برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 27 صفحه بعد
تعداد صفحات سایت : 27 صفحه