[ANDROIDCOM]

منوی بالا
اطلاعیه سایت،درخواستی ها،
Rebellion v1.8:۱۷۷۵

Rebellion v1.8:۱۷۷۵

unnamed_25_70

سال ۱۷۷۵ است، مستعمرات امریکایی از مالیات‌های جدیدی که توسط بریتانیای کبیر وضع گردیده به خشم آمده‌اند. آن‌ها شروع به ذخیره سلاح و سازماندهی نیروهای نظامی کرده‌اند. در هجدهم آوریل، اعضای نیروهای نظامی به ستونی از ۷۰۰ سرباز انگلیسی که برای سرقت انبار مهمات آمده بودند حمله کردند. ۲۷۳ سرباز انگلیسی قبل از اینکه به بوستون برسند کشته یا زخمی شدند.

انقلاب امریکا آغاز شده است!

در بازی استراتژیک ۱۷۷۵: Rebellion شما و دوستانتان ارتش سربازان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و امریکایی را فرماندهی می‌کنید تا سرنوشت امریکا را تعیین نمایید. بازیکنان از هر جناح با یکدیگر همکاری می‌کنند تا کنترل شهرهای کلیدی و قلعه‌ها را بدست بگیرند. در این بازی سرعتی و سبک با هوش مصنوعی و یا به صورت آنلاین سرگرم شوید!

 

برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب
T-BatteryPro Monitor v1.17

T-BatteryPro Monitor v1.17

unnamed_5_

T-BatteryPro Monitor یک برنامه کاربردی برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است که سطح شارژ باتری و عمر باتری باقی‌مانده را بر اساس نحوه استفاده جاری نمایش می‌دهد. این برنامه همچنین دما، ولتاژ، وضعیت سلامتی، ظرفیت و فناوری باتری را نیز بررسی می‌نماید.

در این نسخه از برنامه آمار و میانگین‌ها بهبود داده شده است.

 

برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب
Shuttle+ Music Player v1.6.2

Shuttle+ Music Player v1.6.2

Shuttle

Shuttle+ Music Player نام یک موزیک پلیر ساده و قدرتمند برای سیستم عامل اندروید می باشد . این موزیک پلیر از چندین اکولایزر ،  تایمر خواب ، مرور پوشه و رابط کاربری شیک پشتیبانی نموده که آن را از سایر رقبا مجزا می کند . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به کنترل موزیک از طریق لاک اسکرین ، وجود تایمر خواب ، وجود ویدجت های قابل تنظیم ، نمایش نام هنرمندان و ویرایش برچسب اشاره داشت . لازم به ذکر است که این اپلیکیشن به صورت کامل از اندروید کیت کت پشتیبانی می نماید .

 

برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب
Snap Camera HDR v8.2.6

Snap Camera HDR v8.2.6

Snap-Camera-HDR

اگر به دنبال یک دوربین کاملا حرفه ای هستید بدون شک Snap Camera HDR می تواند بهترین انتخاب باشد ! با استفاده از این دوربین این امکان را خواهید داشت تا تنها با یک کلیک عکس ها و فیلم های خود را ضبط کنید . رابط کاربری این نرم افزار بسیار شبیه به رابط کاربری سیستم عامل اندروید ۴٫۳ می باشد . دقت داشته باشید که این دوربین شامل یک تایمر حرفه ای بوده که می توانید از آن استفاده کنید . همچنین لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان عکسبرداری به صورت پی در پی ، در دسترس بودن تایمر ، عکسبرداری به صورت پانوروما ، و تهیه عکس های HDR اشاره داشت .

 برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید 




ادامه مطلب

Lucid Launcher Pro v5.98316

Lucid-Launcher-Pro-cover

 

Lucid Launcher Pro یک لانچر مدرن برای اندروید است که حول ۳ موضوع پایداری، ویژگی‌ها و قابلیت استفاده توسعه داده شده است. این لانچر با دارا بودن ویژگی‌های فراوان سرعت بالایی نیز دارد.

 

 

برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید




ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 27 صفحه بعد
تعداد صفحات سایت : 27 صفحه